Wysłany: Pią Maj 01, 2015 8:05 am Temat postu: Regulamin Forum
1. Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
3. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, zarazem do rang wyższych, jak i niższych.
4. Skład zespołu CS-saw zastrzega sobie prawo do nadawania wszystkich możliwych kar użytkownikom na forum. Są to zazwyczaj ostrzeżenia (tzw. warn), jednak za naruszenie regulaminu użytkownik może zostać zbanowany.
5. Właściciele forum CS-saw , w żadnym stopniu nie ponoszą konsekwencji za treści napisane przez użytkowników, bądź zamieszczanych splagiatowanych plików treściowych.
6. Na forum posługujemy się językiem polskim. Można posługiwać się innymi językami, lecz tylko w postaci pojedynczych słów. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, stylistyki, a także interpunkcji i gramatyki.
7. Każdy zarejestrowany użytkownik, powinien przynajmniej jednorazowo zaglądać do regulaminu w miesiącu, z powodu możliwych w nim zmian.
8. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce.
9. Administracja forum zabrania kopiowania, plagiatowania, edytowania lub przywłaszczania sobie naszego regulaminu.
10. Wszystkim użytkownikom zabrania się całkowitego użyczania innej osobie swojego konta na forum.
11. Każdy użytkownik może posiadać, tylko jedno konto globalne na naszej stronie.
12. Użytkownik zakładający konto nie może posiadać w nazwie reklamy strony/serwera.
§2. Treści i pisownia
1. Na forum utrzymujemy schludność i czystość w naszej pisowni. Jeżeli zauważymy wulgarne słowa w postach użytkownika to zostaną one moderowane.
2. Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, odurzających, rasistowskich i podobnych do obok wymienionych.
3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora.
4. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za'.
5. Unikaj dodawania ikonek tematów w działach oficjalnych na forum, czyli te, w których wskazany jest wzór lub notka od administracji.
6. Nie wywołuj kłótni na forum bez podania konkretnego powodu. Prowokującemu postawią się wszyscy użytkownicy, czyli jest to na jego niekorzyść.
7. Pamiętaj, aby nigdy nie tworzyć tak zwanego 'Double Posta', na naszym forum jest opcja 'Edit', dzięki której można edytować swój post.
8. Nie ośmieszaj na forum globalnym zarządu innych for lub serwerów.
9. Nigdy nie rozsyłaj jednego tematu wielokrotnie, wystarczy że napiszesz raz, a z sensem.
10. Unikaj przesadnego powiększania czcionki i kolorystyki.
11. Nie piszemy całych swoich wypowiedzi na tzw. CAPSLOCKU.
12. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem.
13. Zabrania się łamania praw autorskich poprzez m.in. udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów.
14. Odpowiadając na czyjeś posty, zachowuj poprawną Polszczyznę i kulturę.
15. W dziale "Odwołania od bana" oraz "Demka na graczy" mogą wypowiadać się tylko osoba oskarżona, Administracja, Moderator i UbT. Wypowiedzi osób postronnych będą
nagradzane warnem
16. Osoba wypowiadająca się w swoim podaniu
otrzymuje warn +1
17. Osoba która udostępnia plik, ma 24h na dodanie skanu, jeżeli tego nie zrobi, temat/post zostaję usunięty. -
NEW
§3. Avatar, podpis i sygnatura
1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można wypisywać treści podanych w punkcie §2.2.
2. Twój avatar nie powinien przekraczać wymiarów 100x100 pikseli.
3. W podpisie panuje całkowity zakaz wymuszania jakiejkolwiek nagrody od użytkowników forum.
4. Twoja sygnatura nie może przekraczać parametrów 600 pikseli szerokości oraz 300 pikseli wysokości.
5. W avatarach i podpisach zabrania się wstawiania obrazków rang użytkowników.
§4. Odwołania od kar
1. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od nałożonej mu kary przez jednego z administratorów.
2. Stosuj się do wzorów podanych w odpowiednich do tego działach.
3. Czekając na ostateczny werdykt administratora, nie kłóć się w dziale z innymi użytkownikami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz dołączać plików na tym forum Nie możesz ściągać plików na tym forum
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl